a

kelambu moden

kelambu modenPerasan tak nyamuk suka gigit kat belakang lengan..
kat bahagian siku tu tempat kegemaran dia la..
Sedar2 je dah gatal..dah bengkak..
Tidur malam pun dah kena pakai kelambu moden.
mujur la kelembu moden murah.

Masalah nyamuk ni macam tak de penyelesaian.
Saya tengok berita minggu lepas katanya
kat selangor kes denggi paling tinggi.kempan dah macam2 kempen..
Nyamuk sekarang bukan dia kira senja dengan pagi je dia keluar..
malam2 pun dia dah stanby tunggu kita tidur.
tutup je lampu datang la dia..Nyamuk pi sekolah dah la ni…

Sebab itu lah Kawan2 kena ada juga simpan kelambu moden .
Tak payah pakai dah kelambu gantung tu.
nak paku2 dinding buat rosak dinding je..
Sekarang orang pakai kelambu moden saja.
Saya sendiri pakai kelambu moden sebab senang nak pasang dan simpan.
main lipat2 je dah siap.nak buka cuma ting!!!siap..

Kalau nak pi berkelah ke boleh jugak guna kelambu moden ni.
Bila pi berkelah benda paling tak best sekali ialah
kena libas lalat..nak makan pun payah..
tak tenang langsung fikiran bercuti dengan lalat.
Pakai kelambu moden anak-anak pun selesa

ada 3 size:

~single size rm30/ pcs
~Queen size rm32/ pcs
~king size rm38/ pcs

postage: RM12 WM/ RM16 EM

berminat: sms/ wtsap~ 0128675957

Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.

Powered by WordPress | Designed by: WordPress Themes Blog | Thanks to homeinbayarea.com